HET BEGIN IS ER... - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van deborah-clara - WaarBenJij.nu HET BEGIN IS ER... - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van deborah-clara - WaarBenJij.nu

HET BEGIN IS ER...

12 September 2014 | Nederland, Zeeland

Heee Hallo lieve mensen,

Jajaaa,, het komt dichterbij, vandaag hebben wij de tickets geboekt!! Dinsdag 17 februari 2015 om 13.45 vliegen we vanuit Schiphol naar het vliegveld in Paramaribo, van daaruit gaan we waarschijnlijk met een taxi naar onze verblijfplaats die we daar hebben voor die periode. We verblijven bij een Surinaamse familie in een deel van hun huis. We zijn erg benieuwd naar de cultuur, het eten, de mensen en natuurlijk naar onze stage!! Ons stage adres is redelijk in de buurt van waar we wonen dus we kunnen er met de bus of fietsend naar toe. Onze stage is een opvang voor dak-en-thuislozen, verslaafden, prostituees en ex-gedetineerden. Het is een opvanghuis en er word geholpen met het re-integreren in de samenleving. Voor nu moeten we nog veel regelen zoals machtiging kort verblijf, inentingen, sponsoracties enz. We hebben er zinin.... Tegen de tijd dat we vertrekken of dat we vorderingen met de voorbereidingen hebben gemaakt zullen we weer wel eens wat van ons laten horen!!

Liefs Clara en Deborah

• 12 September 2014 - 19:05

Alida:

Have fun! ben zo benieuwd hoe het zal zijn voor jullie :) Lijkt me super leuke en mooie ervaring!

• 15 September 2014 - 21:02

Esther:

Leuk meiden...klinkt goed!!Gelukkig duurt het nog heel even voordat jullie vertrekken!!