Nog 6 weken winter - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van deborah-clara - WaarBenJij.nu Nog 6 weken winter - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van deborah-clara - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken winter

Door: Clara en Deborah

05 Januari 2015 | Nederland, Zeeland

Jaja,, het komt steeds dichterbij.. Nog 6 weken en wij vertrekken naar het zonnige Suriname ;). We zijn druk bezig met sponsor acties voor Victory Outreach. We hebben op de winterfair in restaurant Duinzicht spelletjes georganiseerd voor kinderen. Ook hebben we op de open dagen bij Deborah thuis gestaan met een grabbelton, wensput en een raadspel. Dit alles bij elkaar heeft al een aardig bedrag opgeleverd waar we heel blij mee zijn.. maar natuurlijk gaan we vrolijk door met acties. Er staat nu een snoep actie op de planning. we hebben ze nu alvast ingepakt en kunnen voorlopig geen snoep meer zien.

We wachten nog steeds met spanning op de uitslag van Consulaat Suriname of we onze machtiging voor kort verblijf (visum) krijgen. We hopen dit binnen 4 weken te krijgen. We verwachten dat onze aanvraag gewoon goed gekeurd wordt. Maar het is wel even spannend natuurlijk.

Ook u kunt de stichting helpen door geld te storten naar
RABO 0308 2025 70
Ten name van: D de Korte